Post número 100

Aquest és un post de celebració:
  • Celebro, en primer lloc, tornar a la normalitat després d’unes estranyes festes de Nadal.
  • Celebro (he celebrat) el Nadal, i l’any nou també, desitjant-vos a tots que hàgiu passat unes bones i sonores festes i que el 2009 sigui un any de felicitat.
  • Celebro que el sOnablOc ha arribat al post que fa 100 amb prou orgull.

No em sento com un blocaire convencional (si és que existeixen), és a dir, que no em dedico a promocionar el bloc postejant perquè sí en altres blocs, fent relacions només per augmentar el nombre de visites. No ho critico, simplement, em dedico a llegir i seguir aquells blocs que m’agraden sempre que puc, i crec que d’aquesta manera, tal com practico a la vida extra-blocal, he fet pocs, però bons amics, que he trobat a faltar aquests dies.

Aquest Nadal he viscut una situació familiar extraordinària, que ha deixat el bloc en un segon pla. M’hagués agradat celebrar millor el Nadal, però haurem de deixar-ho per l’any vinent.

De totes maneres, haig de compartir amb vosaltres un vídeo que he vist a ../mediateletipos))). És la felicitació de l'any nou d'AKQA, una gran companyia de màrqueting.