30 d’octubre 2008

Un cafè?

En les qüestions de menjar i beure, crec que no sóc una persona gaire exigent. M'estimo més l'Estrella o la Heineken, pel que fa a cervesa; per a la llet prefereixo el Nesquik, malgrat que li digui Cola-Cao; el fuet, m'estimo més que sigui Ausa i, si pot ser, la llet fresca ha de ser Letona.

Déu no m'ha dotat d'un gran nas (i no parlo de la mida) i ja sabeu que això també afecta la capacitat de degustar. Distingeixo el vi de la Coca-Cola, i l'ou de la castanya, però més enllà de dir si un vi és més o menys aspre, o si un cafè és més o menys fort, estic ben lluny de les creatives descripcions que els degustadors fan dels vins, els cafès, les xocolates o les aigües.

Tot i amb això, si hi ha una cosa que el meu cos necessita és un "bon" cafè, fort i intens, ni fred ni massa calent. Per poder gaudir d'aquest petit plaer, vam comprar una DEMOKA que mol el cafè al instant i et prepara una deliciosa infusió de cafè torrat, amb la seva escuma saborosa i l'olor, tan tonificant de bon matí.   Fa dos mesos, després del trasllat, es va espatllar, i fins fa ben poquet no he pogut tornar a gaudir d'aquest petit plaer. Per això vull convidar-vos a una tassa de cafè recent fet. Us ve de gust?



(dedicat a l'Augusto)

3 comentaris:

Carme ha dit...

Bon dia! quina oloreta que fa el teu cafè! Aquest so ens ho acosta tot! Jo no sóc de prendre cafè al matí. M'encanta el cafè, però així en dejú no me'l puc prendre. Al matí llet amb Cola-cao (autèntic). crec que tornaré a passar després de dinar... gràceis! ;-)

Augusto Casanovas ha dit...

Gràcies David per aquest café tan sabrós i sonor!

Espero que poguem compartir molts cafés amb els seus corresponent sons de: Deixar la taceta al plat, cullera dins el sucre o boseta de sucre, cullera remenant, conversa...)

Que passis un bon dia!

David ha dit...

Ja saps que pots venir quan vulguis, Carme!

Augusto, un dia hauríem de deixar la virtualitat.