16 de maig 2008

David @ "framework"

Bombo i platerets!!! Que toquin les trompetes!!!

Aquest diumenge a les 10 de la nit, al 104.4 de l’FM, podreu escoltar una col·laboració d’uns quatre minuts en un programa de ràdio sobre “field-recording”

Problema: Per escoltar-lo en directe, haureu de ser al centre de LONDRES, d’altra manera no podreu sintonitzar ResonanceFM.

Solució: Connectar-te el mateix dia via Internet (http://icecast.commedia.org.uk:8000/resonance_hi.mp3.m3u) a l’emissió en directe (cal tenir en compte la diferència horària). O be www.resonancefm.com/framework ; és el web del programa, des d’on podeu descarregar l’emissió del 18/05 (només durant una setmana).

Quina il·lusió, no?

4 comentaris:

Carme ha dit...

Bom! Bom! Bom! txiiiis! txaaas! txinn!

Tararà! tararà! taràrà!

(multiplica-ho per 10 vegades, a veure si sona millor, que m'ha quedat un so raquític)

Sí que fa il·lusió, aquestes coses. Miraré si sé trobar-ho.
Me n'alegro molt per tu. Felicitats!

Sigorgik ha dit...

Felicitats!!! )(seràs a Londres en viu i en directe?) És fantàstic!

L'Oncle Vània ha dit...

Felicitats per la col·laboració!

I moltes gràcies a tu per passar-te pel blog i pel teu comentari, de debò! A veure si puc actualitzar molt sovint, que últimament m'és impossible...

Fins aviat.

David ha dit...

Gràcies, Carme, per la fanfàrria. Suposo que no vas poder-ho sentir. Miraré de penjar un estracte.

Sigorgik, ja m’hagués agradat tornar-hi a ser de veres, però em conformo en ser-hi en esperit. De fet, tampoc hi ha estat ni la meva veu, tan sols un dels meus enregistraments.

Oncle vània, passo molt bones estones llegint el teu bloc, i coincideixo amb les teves opinions. Gràcies.