03 de març 2008

Chris Garneau a Deezer.com

Vull compartir amb vosaltres una doble descoberta.

Deezer.comD’una banda, una pàgina que promet on es pot escoltar música, enllaçar-la, descobrir, comentar, programar llistes de reproducció i un munt d’altres interessantíssimes possibilitats.

De l’altra, el primer artista que he descobert a través de Deezer. De moment em quedo amb aquesta cançó, força original, però... Ufff!!! Té una manera de cantar que em recorda massa l’Albert Pla, no?

free music

2 comentaris:

Sigorgik ha dit...

Ni molt menys em recorda l'Albert Pla... em recorda algú altre, tinc el nom a la punta de la llengua i no acaba de sortir... Quan me'n recordi, t'ho dic.
ptons,
judit

Sigorgik ha dit...

Ei! David, gràcies per Deezer, és al.lucinant, he descobert Cocoon i segur que n'hi ha d'altres... tot un món!