Paper Storm

Remenant les mostres de FreeSound pel primer episodi de Sonografies, vaig topar amb els enregistraments de Charel Sytze (que ja vaig posar en el aquell episodi).

L’autor va enregistrar un acostament molt particular a l’Antic Testament. Va capturar el so que es produeix al passar els fulls dels diversos llibres que el composen.

Superficialitat? Estètica? No ho sé, però com tots els registres se semblen els uns als altres, vaig trobar-me jugant a fer d’aquells malabaristes xinesos que feien rodar plats al cim de nombroses perxes, mirant que cap no deixés de rodar i caigués. Per a mi, cada mostra era un plat sobre el seu pal, jo només els feia girar tocant el play, fins aconseguir una massa de so deforme, inusual, desconeguda.

Seria extraordinari poder interpretar aquest Paper Storm en directe, no amb un ordinador, no (el meu no suporta reproduir 39 arxius d’àudio a l’hora), sinó amb bíblies de veritat, i 39 intèrprets.