29 d’abril 2009

Relats Conjunts al sOnablOc

La Carme em proposa de fer uns Relats Conjunts, a l'estil d'aquest bloc creatiu amb aquesta composició sonora com a punt de partida.





Escribiu al vostre bloc el relat que aquesta composició sonora us suggereix. Podeu enviar l'enllaç al relat publicant un comentari d'aquest post.


[EDITAT EL 02/04/09]

Per posar en el vostre bloc el reproductor amb la composició sonora, podeu copiar-lo directament, o enganxar-hi el codi del següent quadre de text:




En resposta al comentari de rebaixes he afegit un botó per copiar el codi del reproductor al portapapers, gràcies aquest post del Miguel Angel Alvarez (sempre aprenent coses noves!!!).

Com que aquesta composició està realitzada sobre un guió, d'aquí a una setmana publicaré el guió original (per curiositat).

Si l'àudio resulta prou suggeridor, més endavant proposaré nous temes a Relats Conjunts, què us sembla?

[EDITAT]

Podeu llegir les propostes de:

11 comentaris:

Carme ha dit...

M'hi he posat però no em sembla gens fàcil.

He enviat la proposta al blog de relats conjunts, de moment no m'han contestat.

Posaré un avís al meu blog i la meva participació. A veure què surt.

Assumpta ha dit...

Com podem copiar aquesta mateixa "barreta" de so al nostre blog? :-) o sigui, quan posem una cançó de Goear o un vídeo de YouTube, per exemple, copiem el codi al nostre blog, doncs, com aconseguim el codi per poder copiar-lo acompanyant el relat que fem? :-)

Assumpta ha dit...

Ho dic perquè a "Relats conjunts" copiem la imatge que es proposa per fer el relat (un cavall de Botero, un quadre de Goya...) :-)

David ha dit...

Hola, Assumpta, gràcies per la teva indicació. Ja ho veus, sempre aprenent. He editat el contingut del missatge per incloure-hi una àrea de text amb el codi per enganxar el reproductor en qualsevol altre web.

Si hi ha cap inconvenient feu-m'ho saber, siusplau!

David ha dit...

Gràcies per la teva empenta, Carme. Ja he rebut una nota de Relats Conjunts. Espero que sigui ben productiu.

Assumpta ha dit...

Hola, David!

Moltes gràcies pel codi ;-) m'ha costat un munt poder-lo copiar fins que m'he adonat que no el podia obtenir sencer si no movia la rodeta del meu ratolí amunt i avall (sóc torpe però finalment em surten les coses)

Llavors he volgut fer una prova a veure si em sortia la "barreta" al meu blog i m'ha sortit bé!! però, tot i que ho he esborrat ràpidament, a un munt de blogs amics els hi surt que he publicat un altre post :-))

Res, no em facis massa cas :-)

Carme ha dit...

Ja el tinc a punt, programat per demà a les 7 del matí... només pe deixar-li una mica de temps a l'ovella Selma que ha sortit avui.

Quan en tinguis un altre, ja el pots enviat a relats conjunts. Em farà il·lusió veure-li. A VEURE SI LA GENT S'HI ENGANXA!

UNA ABRAÇADA.

Assumpta ha dit...

Hola!!

Ja he posat el meu :-))

Carme ha dit...

Jo també el tinc posat!

aquí

Assumpta ha dit...

Hola!! L'Anton del blog Rebaixes també n'ha posat un!!

aquí tens l'enllaç :-)

Els del PiT ha dit...

Hola David!
Acabem de penjar el nostre relat.
Bona proposta i mooolt difícil, eh?
;-)