Fragments

"Ho haveu vist?" Si ara resulta que el sOnablOc gaira bé no sona...

Aquí us presento una altra de lletres a veure què us en sembla.

N'hi ha que pensen que sóc estúpida. Ho sé, i no pas perquè m'ho hagin dit a la cara. La gent se'n guarda molt de dir-te aquestes coses, quan les pensen de veritat. Jo ho sé per la manera amb què em tracten. Sincerament m'és ben igual; però jo ho sé. Ho sé perquè se'ls nota: les persones que es creuen superiors són tan previsibles; tot d'un plegat se senten atrets per mi, per la lletja del ball, venen i et donen conversa:

—Què, t'ho estàs passant bé?

Jo els faig el millor somriure del meu repertori i es dic que sí:

—I tant!

Llavors, o intenten animar-te a ballar o et conviden a una copa. Jo no necessito de ningú per ballar. La veritat és que no, no m'ho passo gens bé. N'estic fins als nassos d'aguantar tant soroll, tant de fum i tanta estupidesa. O sigui que me'n vaig. Busco l'Esther i li dic que jo guillo.

També sé que molts pensen que sóc estúpida perquè l'Esther m'ho ha dit. La mala puta! Estic segura de què ho fa per fotre'm. Es pensa que m'empasso el seu posat de bona fe:

—Jo t'ho dic perquè sàpigues que l'Enric –posem per cas-, que l’Enric és un “capullo”; què amb tu fa un paper i per darrera te la fot, el molt cabró.

Però ets tu qui no me la fotrà. Jo sé què és el que vols: Tu vols minar la meva pobre autoconfiança en, em vols sotmetre completa a tu. Em portes a les teves festes perquè et faig llàstima; sí, a tu també et faig llàstima! No et pensis que no ho sé!

Així que la trobi li dic que foto el camp. I segur que no estarà ni la meitat de fastiguejada del que els seus ulls facin creure.

—Si t'esperes una estoneta vinc amb tu.

I què més dóna una estoneta més o menys! A més, jo no vull que vingui amb mi. Jo vull marxar sola, Vull caminar una mica i refrescar-me, a veure si marxa la puta pudor de fum!

Tot plegat és una merda! Perquè m’haurà de posar cara de be degollat? Si es pensa que això m'importa va ben equivocada. Clar que jo també em poso la màscara i faig veure que em toca els collons que em posi cara de be degollat. De tot se n'ha de treure rendiment i una oportunitat de fer que l'Esther se senti culpable de tenir una actitud tant egoista no es pot deixar passar. Així que faig un posat de "no em putejis" faig mitja volta i foto el camp.